Αγρίνιο:Τον μαχαίρωσε έξω απο την αστυνομία « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

Αγρίνιο:Τον μαχαίρωσε έξω απο την αστυνομία

O
Θερμόαιμος αποδείχθηκε ο 38χρονος που δεν μπόρεσε να συγκρατήσει το θυμό του και τραυμάτισε με μαχαίρι ελαφρά στο χέρι τον αντίδικό του, …έξω απ’ το αστυνομικό μέγαρο της Α.Δ. Ακαρνανίας.

Το περιστατικό έγινε στις 2.00 το μεσημέρι. Οι δυο άνδρες πήγαιναν στο Αστυνομικό Τμήμα, όπου και κλήθηκαν, αφού ήδη είχαν λογομαχήσει έντονα, για το αυτοκίνητο που το θύμα κέρδισε σε αστικό δικαστήριο, το οποίο και ήταν σταθμευμένο κοντά στο κτίριο της αστυνομίας.

Φτάνοντας στην είσοδο, τα αίματα άναψαν και εκεί βγήκε το μαχαίρι. Ο δράστης συνελήφθη από προστρέξαντες αστυνομικούς, ενώ το θύμα, που κατάγεται απ’ την Πέλλα, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες και αναχώρησε λίγο αργότερα.

Σε βάρος του 38χρονου σχηματίστηκε δικογραφία και αύριο θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα.
http://agrinioreport.com/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook