Ο προπονητής της Μάλμε δικαιώνει τον Ολυμπιακό: Ήταν πέναλτι! « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

Ο προπονητής της Μάλμε δικαιώνει τον Ολυμπιακό: Ήταν πέναλτι!

Ο προπονητής της Μάλμε δικαιώνει τον Ολυμπιακό: Ήταν πέναλτι!

Μεγάλη κουβέντα έγινε τις προηγούμενες ημέρες σχετικά με την διαιτησία που συνάντησε ο Ολυμπιακός στο Μάλμε και πιο συγκεκριμένα για την φάση του πέναλτι που δεν έδειξε ο Καράσεφ στην ανατροπή του Μανιάτη μέσα στην περιοχή.

Ο Ολυμπιακός διαμαρτυρήθηκε και τώρα δικαιώνεται από τον ίδιο τον προπονητή της Μάλμε. Ο Άνγκε Χαρέιντε, μιλώντας στο gazzetta.gr είπε σχετικά: «Δεν μπορούμε να μιλάμε υποθετικά στο ποδόσφαιρο... Οφείλω να τονίσω όμως πως ήταν καθαρό πέναλτι. Δεν μπορώ να σχολιάσω την απόφαση του διαιτητή, αλλά εγώ είδα πως ήταν πέναλτι!»!
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook