Μεγάλη κουβέντα έγινε τις προηγούμενες ημέρες σχετικά με την διαιτησία που συνάντησε ο Ολυμπιακός στο Μάλμε και πιο συγκεκριμένα για την φάση του πέναλτι που δεν έδειξε ο Καράσεφ στην ανατροπή του Μανιάτη μέσα στην περιοχή.
Ο Ολυμπιακός διαμαρτυρήθηκε και τώρα δικαιώνεται από τον ίδιο τον προπονητή της Μάλμε. Ο Άνγκε Χαρέιντε, μιλώντας στο gazzetta.gr είπε σχετικά: «Δεν μπορούμε να μιλάμε υποθετικά στο ποδόσφαιρο... Οφείλω να τονίσω όμως πως ήταν καθαρό πέναλτι. Δεν μπορώ να σχολιάσω την απόφαση του διαιτητή, αλλά εγώ είδα πως ήταν πέναλτι!»!
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...