Καραπάνος προς Κατσούλη: Ντρόπιασες το όνομα της πόλης για 2.500 ευρώ
Χειµαρρώδης και η χτεσινή απάντηση Κατσούλη: Είσαι επικίνδυνος και ανήθικος κε Καραπάνο
Την παραίτηση του Π. Κατσούλη από τη θέση του δημοτικού συμβούλου, ζήτησε ο δήμαρχος Μεσολογγίου Ν. Καραπάνος στο πρόσφατο δημοτικό συμβούλιο, για λόγους ευθιξίας.
Αφορμή αποτέλεσε η επιστολή που έλαβε ο δήμος από το μουσικοσυνθέτη Χρ.Νικολόπουλο, ο οποίος εξέφρασε παράπονα, σε σκληρή γλώσσα, σχετικά με τη συναυλία που πραγματοποίησε το καλοκαίρι για την ενίσχυση των κοινωνικών δομών του δήμου, που είχε διοργανώσει η προηγούμενη δημοτική αρχή. Ξεκινώντας η συνεδρίαση, ο δήμαρχος, στο πλαίσιο των εκτός ημερήσιας διάταξης θεμάτων, ζήτησε να αναφερθεί, σε ένα πολύ σοβαρό ζήτημα που θίγει και δυσφημίζει το Μεσολόγγι και εξευτελίζει τον πολιτισμό και την ιστορία του. Η «βόμβα» που όλοι περίμεναν να σκάσει, αφορούσε στην επιστολή του κ. Νικολόπουλου, ο οποίος ανέφερε ότι στη συμφωνία που έκανε με τη δημοτική αρχή περιλαμβανόταν η αμοιβή μόνο των μουσικών, αφού ο ίδιος προσέφερε τη βραδιά αφιλοκερδώς.
Η συζήτηση είχε αρκετή ένταση και κάποιοι από τους επικεφαλής των παρατάξεων, υποστήριξαν ότι πρέπει άμεσα να δοθούν τα χρήματα, ενώ άλλοι είπαν ότι πρέπει να έρθουν πρώτα στο σώμα όλα τα στοιχεία που αποδεικνύουν την αλήθεια και στη συνέχεια να επιληφθεί ακόμα και η δικαιοσύνη αν αυτό απαιτηθεί.
Η επιστολή έχει ως εξής: «Με την επιστολή μου αυτή απευθύνομαι στο νυν Δήμαρχο κ. Καραπάνο, το δημοτικό συμβούλιο και στα μέσα ενημέρωσης του νομού σας. Το θέμα αφορά τον προηγούμενο Δήμαρχο κ. Κατσούλη. Στις αρχές Ιουνίου μου τηλεφώνησε μία κοινή φίλη (ανωτέρα δικαστικός) δική μου και του πρώην δημάρχου κ. Κατσούλη και με παρακάλεσε να κάνω μία συναυλία στο Μεσολόγγι για το κοινωνικό παντοπωλείο της πόλης. Επειδή είμαι ευαισθητοποιημένος σε αυτά τα θέματα, είπα αμέσως ναι, χωρίς δεύτερη σκέψη και για ένα λόγο περισσότερο το ότι ήταν για μια πόλη ηρωική που τη λατρεύω και έχω και πολύ καλούς φίλους εκεί.
Συμφώνησα με το Δήμαρχο να έρθω αφιλοκερδώς και θα παρακαλέσω τους συνεργάτες μου να πληρωθούν με τη μικρότερη αμοιβή, βασικά για τα έξοδά τους, η οποία ήταν για τα 14 άτομα 2.500 ευρώ. Έτσι κι έγινε. Από εκείνη τη στιγμή και μετά αρχίζει η περιπέτεια. Δεν έθεσα κανένα όρο, διαφήμισης, διαμονής σε ξενοδοχείο κ.λπ. Μας ζήτησε να στείλει το πούλμαν το δημοτικό να μας παραλάβει από την Αθήνα και να μας επιστρέψει μετά κι αυτό το δεχτήκαμε. Τη διαδρομή θα τη θυμάμαι για πάντα, το πούλμαν είχε σιδερένια καθίσματα και χωρίς κλιματισμό, αλλά με έναν εξαιρετικά ευγενή οδηγό. Είχα συμφωνήσει με το Δήμαρχο να δώσει τα χρήματα στους μουσικούς και τους τραγουδιστές μόλις φτάσουμε εκεί, πριν τη συναυλία.
Δε συνέβη κάτι τέτοιο. Έγινε η συναυλία και παρότι είδαμε μόλις 2-3 αφίσες, νομίζω ότι πήγε καλά. Μάλιστα στο τέλος ανέβηκε στην εξέδρα ο κ. Κατσούλης κι αφού μας ευχαρίστησε δημόσια, μου ζήτησε να χορέψει μόνος του ζεϊμπέκικο επάνω στην εξέδρα. Παρότι αυτό δε συνηθίζεται στις συναυλίες, του παίξαμε το ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας κι εκείνος χόρεψε ένα κουνιστό χορό που καμία σχέση δεν είχε βεβαίως με ζεϊμπέκικο.
Τέλος μας είπε να πάμε σε ένα εστιατόριο μόνοι μας και θα ερχόταν αργότερα να πληρώσει τα παιδιά. Μετά από ψάξιμο βρήκαμε το χώρο και κάτσαμε. Αφού πέρασε ώρα τον είδα να έρχεται αλλά μόλις μας είδε έκανε μεταβολή κι εξαφανίστηκε. Μετά από το φαγητό δεν υπήρχε πουθενά, ήταν άφαντος. Ούτε απαντούσε στο τηλέφωνό του. Την άλλη μέρα τηλεφωνούσα στο Δημαρχείο, τίποτα. Ήμασταν μαζί με τους συνεργάτες μου 3-4 ώρες παρέα και με ένα λεβέντη, φίλο μου και συμπατριώτη σας, τον Ξενάκη Μαρούλη, αλλά ο Δήμαρχος δυστυχώς δεν πήρε ούτε ένα τηλέφωνο. Εκεί έμαθα από τους συνεργάτες μου ότι ο Δήμαρχος τους έβαλε να υπογράψουν ένα χαρτί πως θα δουλέψουν αφιλοκερδώς και ότι τα χρήματα θα τους τα έδινε μέσω κάποιου χορηγού. Εκεί πλέον κατάλαβα ότι την είχε μεθοδεύσει την κατάσταση. Είπα στα παιδιά ότι θα τους πληρώσω εγώ αν δεν τακτοποιηθεί το θέμα και ανέθεσα σε ένα συνεργάτη μου τις επόμενες μέρες να τηλεφωνεί. Μία φορά μόνο βρήκε τη γραμματέα η οποία είπε να μην ανησυχούμε και ότι σε μία εβδομάδα θα τακτοποιηθεί το θέμα.
Θέλω να πω συγχαρητήρια στο νέο δήμαρχο κ. Καραπάνο γιατί μόλις του τηλεφώνησα προ ημερών κατανόησε αμέσως το πρόβλημα και το έφερε στο δημοτικό συμβούλιο, όπου όπως έμαθα ο κ. Κατσούλης με αποκάλεσε, ψεύτη, μπαταχτσή και ότι θα με μηνύσει. Τι να πω, υπάρχουν άνδρες με τέτοια συμπεριφορά; Εσείς θα κρίνετε. Αυτό που έχω να πω, είναι ότι η πορεία μου είναι γνωστή. Η συμμετοχή μου σε κοινωνικές εκδηλώσεις είναι αμέτρητες. Έχω στο συρτάρι μου δεκάδες ευχαριστήριες επιστολές από Δημάρχους, συλλόγους, ιδρύματα κ.λπ. Δεν είναι κάτι που διαλαλώ, απλά το αναφέρω λόγω της περίπτωσης. Θα πω και κάτι ακόμα. Το κόστος μίας τέτοιας συναυλίας φτάνει πάνω από 8.000. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που δουλεύουν για να πραγματοποιηθεί (όπως τεχνικοί, φωτιστές, ηχολήπτες, 8 με 10 μουσικοί, 3 με 4 τραγουδιστές, πούλμαν, φορτηγό).
Δεν είναι δυνατόν να πιστέψει κανείς ότι έστησα μία ολόκληρη επιχείρηση μαζί με 14 άτομα για να εξαπατήσουμε ένα φορέα μίας ηρωικής πόλης για μόλις 2.500 ευρώ. Αν δε λυθεί το πρόβλημα, το αποτέλεσμα θα είναι να τα πληρώσω από την τσέπη μου τους συνεργάτες μου και ειδικά τους μουσικούς που δουλεύουν για το μεροκάματο».
Δριµύτατη απάντηση Κατσούλη
Ένα νέο ήθος και ύφος που όμως έχει παλαιές πολιτικές ρίζες στη χώρα, επιχειρείται να επιβληθεί στην αυτοδιοίκηση μετά τις τελευταίες δημοτικές εκλογές.
Ήθος και ύφος που καμία σχέση δεν έχει με την πρακτική και τις συμπεριφορές ανθρώπων που είχαν ταυτίσει μεγάλο μέρος της ζωής τους με την αυτοδιοίκηση (Τζανακούλης, Κουράκης, Σκουλάκης κ.α.) και που ανεξαρτήτως κομματικής ομπρέλας προστάτευαν το κύρος του θεσμού και των αιρετών.
Το νέο ήθος και ύφος εκφράζεται με τον καλύτερο τρόπο από τους Μπέο, Ψινάκη και τον κ. Καραπάνο στα καθ’ ημάς. Κοινός τους τόπος η «σκανδαλολογία», οι ύβρεις, οι ειρωνείες, οι χυδαιολογίες, οι απειλές και η αντιπαράθεση με «ποδοσφαιρικούς όρους», που μετατρέπουν τα Συμβούλια σε τηλεοπτικά σόου και αρένες στο όνομα της δημιουργίας εντυπώσεων. Δυο συνεδριάσεις ήταν αρκετές για να αντιληφτούμε το ποιόν του ανθρώπου, τους σκοπούς, τον τρόπο διοίκησης του και την επικινδυνότητα του για το δημοτικό συμφέρον.
Είστε ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ κ. Καραπάνο γιατί επιχειρείτε στις δυο πρώτες συνεδριάσεις του Δημ. Συμβουλίου να το μετατρέψετε σε Φαρ - Ουέστ. Με “όρους πεζοδρομίου” απαιτήσατε την παραίτηση του κ. Μουρκούση και εμού! Δηλαδή των επικεφαλής της 2ης και 3ης παράταξης σε ψήφους των προόσφατων εκλογών, καθώς και εμού που μέχρι χθες ήμουν Δήμαρχος. Οποίος σεβασμός στους αιρετούς, στους πολίτες που τους ψήφισαν, στο Δημ. Συμβούλιο και το θεσμό της αυτοδιοίκησης!! Όποιος ασκεί κριτική στον «Αυτοκράτορα» κινδυνεύει να τον παραιτήσει… Δικαίως ο συνάδελφος Γ. Τέγας, χαριτολογώντας, του είπε: « Να μιλήσω κ. Δήμαρχε ή θα με παραιτήσετε και μένα;». Σε αυτό το Δημοτικό Συμβούλιο κατακτήθηκε τα προηγούμενα χρόνια ένας πολιτικός πολιτισμός και δεν θα επιτρέψουμε να γίνει καφενείο (όπου θα διαβάζετε και μηνύματα του κινητού σας ως πειστήρια!, όπως κάνατε την Παρασκευή). Η πολιτική και αυτοδιοικητική σας φτώχεια δεν θα κρυφτεί με τέτοιες μεθοδεύσεις.
Είστε ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ κ. Καραπάνο γιατί με τις ενέργειες σας ανοίγετε τον «ασκό του Αιόλου» ενάντια στο οικονομικό συμφέρον του δήμου. Μου ζητήσατε να παραιτηθώ «ως ελάχιστο δείγμα ευθιξίας», για ένα θέμα που το φέρατε εκτός ημερησίας διάταξης ώστε να αιφνιδιαστώ, "ένα πολύ σοβαρό ζήτημα που θίγει και δυσφημίζει το Μεσολόγγι και εξευτελίζει τον πολιτισμό και την ιστορία του", όπως είπατε. Ποιο ήταν αυτό το μέγα θέμα που επέβαλλε την παραίτηση μου για λόγους ευθιξίας; Η επιστολή ενός μουσικοσυνθέτη, του κ. Νικολόπουλου, που αρχικά ήρθε στο mail σας ανυπόγραφα και επιβεβαίωσε τα λεγόμενα της πρώην στενός μου συνεργάτης (ο ίδιος προφανώς που σας ανέφερε πως έφαγα 15.000 € από την Έκθεση, όπως εσείς μου είπατε, και τον οποίο καλύπτετε αν και προκληθήκατε να τον κατονομάσετε μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο)!
Υιοθετείτε δυσφημιστική για το δήμο επιστολή ιδιώτη (π.χ. το πούλμαν του δήμου που μεταφέρει Πρέσβεις & διεθνείς αποστολές είναι άχρηστο) και με μεθόδους χαφιεδισμού θεωρείτε πως θα με αποδημήσετε πολιτικά. Το Δήμο, τις υπηρεσίες και τη λειτουργία του θα αποδημήσετε και όχι εμένα. Ρωτώ; Ο ατζέντης του εν λόγω κυρίου έκοψε μηδενικό τιμολόγιο στο Δήμο; Είπατε ΝΑΙ. Σας ανέφερα πως υπάρχει και το αντίστοιχο ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΟ, που μου έφερε ο ατζέντης του πριν τη συναυλία. ΝΑΙ. Τότε πως του χρωστάμε; Υιοθετώντας εσείς ως Δήμαρχος πως του χρωστάμε προκειμένου να φανώ εγώ αφερέγγυος, ανοίγετε «τις πύλες της κολάσεως» να έρχεται ο όποιος ιδιώτης και ανεξαρτήτως των παραστατικών και τιμολογίων που έχουν οι υπηρεσίες να διεκδικεί και να παίρνει παραπάνω χρήματα. Εκτός και αν αυτός είναι ο βαθύτερος στόχος σας!
Αντιστρόφως και σύμφωνα με τη δική σας θέση κ. Καραπάνο: Ανεξαρτήτως παραστατικών έπρεπε να του δώσω 2500 € που δήθεν συμφώνησα μαζί του. (Εμένα φυσικά δεν με ρωτήσατε αν και τι συμφώνησα. Εσείς μιλάτε μόνο με ιδιώτες και χαφιέδες, όχι με τους αιρετούς και έναν πρώην Δήμαρχο!). Άρα σύμφωνα με όσα υιοθετείτε, θα έπρεπε να είχα δώσει τα 2500 χιλ. € από το ταμείο του δήμου, ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ - αφού υπάρχει μηδενικό τιμολόγιο - και εκείνος να εισπράξει «ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ», δηλ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ, το οποίο όπως γράφει ο ίδιος στην επαίσχυντη επιστολή του, «Είχα συμφωνήσει με το Δήμαρχο να δώσει τα χρήματα στους μουσικούς και τους τραγουδιστές μόλις φτάσουμε εκεί, πριν τη συναυλία». Μπροστάντζα δηλαδή τα «μαύρα» κ. Καραπάνο, και εσείς το υιοθετείτε. Αν το έκανα δεν θα ήμουν κλέφτης; Δεν θα ζημίωνα το δημοτικό ταμείο. Εσείς προφανώς θα το κάνατε, γι’ αυτό και υποστηρίζω, πως εκτός από ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ για τα συμφέροντα του δήμου είστε και ΑΝΗΘΙΚΟΣ.
Είστε όμως ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ και ΑΝΗΘΙΚΟΣ κ. Καραπάνο και για ένα ακόμη λόγο. Μετά την τοποθέτηση μου στο Δ.Σ, είπατε πως το θέμα «θα διερευνηθεί και ΕΑΝ είναι έτσι τα πράγματα θα το συζητήσουμε εκ νέου». Την επομένη όμως δώσατε με δελτίο τύπου από το Γραφείο σας, νέα επιστολή του μουσικοσυνθέτη, όχι αυτή που διαβάσατε στο Δημοτικό Συμβούλιο, στην οποία εκτός των ψευδών που αναφέρονται, με βρίζει και αφήνει χυδαία υπονοούμενα όπως «αν υπάρχουν άνδρες με τέτοια συμπεριφορά;» και ότι χόρεψα «ένα κουνιστό χορό». Τι άλλο θα δουν τα μάτια μας. Για πρώτη φορά στην ιστορία του δήμου, χρησιμοποιείται το Γραφείο Δημάρχου και εκδίδεται δελτίο Τύπου με επιστολή ιδιώτη που βρίζει και συκοφαντεί Δημ. Σύμβουλο και μάλιστα πρ. Δήμαρχο!
Σεβόμενοι το θεσμό του Δημάρχου, είναι η τελευταία φορά κ. Καραπάνο που ανεχόμαστε τέτοιες συμπεριφορές εντός και εκτός Δημοτικού Συμβουλίου. Δεν θα επιτρέψουμε να διαλύσετε και να καταστρέψετε τα πάντα στο βωμό της ΛΑΣΠΗΣ και του ΚΟΥΦΙΟΥ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟΥ. Υπάρχουν οι τρόποι και θα τους δείτε. Καλούμε δε τις άλλες δημοτικές παρατάξεις να πάρουν θέση. Εκτός και αν συμφωνούν με τους τρόπους και τη συμπεριφορά του κ. Καραπάνου;
Όσον αφορά τους ισχυρισμούς του κ. Νικολόπουλου. Συμφώνησα μαζί του να έρθει ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ, για μια συναυλία αλληλεγγύης υπέρ του Κοινωνικού Παντοπωλείου. Με τον ατζέντη του - ο οποίος εντελώς τυχαία δεν αναφέρεται πουθενά - συμφωνήσαμε ότι ο δήμος θα αναλάμβανε τη μεταφορά, τη φιλοξενία τους, την ηχητική κάλυψη και τη διαφήμιση της συναυλίας.
Τέσσερις μέρες πριν τη συναυλία, ο ατζέντης του άρχισε να προβάλλει παράλογες απαιτήσεις. Ζητούσε συγκεκριμένη ηχητική κάλυψη που ξεπερνούσε τις 4.000 €, τουριστικό λεωφορείο και προκαταβολικά 300 έως 400 € μεροκάματο για τον καθένα από τους 14 μουσικούς που θα συμμετείχαν. Το ποσό υπερέβαινε τις 10.000 €, αλλά κατά τ’ άλλα θα έδιναν συναυλία αλληλεγγύης, επειδή ο κ. Νικολόπουλος «είναι ευαισθητοποιημένος σε αυτά τα θέματα». Δήλωσα στον ατζέντη του πως αυτό το θεωρώ εκβιασμό, θα αναβάλλω τη συναυλία και θα αναφερθώ δημόσια στη στάση τους. Άλλαξε στάση και αποδέχθηκε το λεωφορείο του δήμου, ηχητική κάλυψη αξίας περίπου 2000 € και πως θα έπαιρναν ότι θα έμενε από τα έσοδα της συναυλίας, μέχρι του ποσού των 2000€.
Η συναυλία είχε περίπου 300 θεατές (διαβάστε ρεπορτάζ της εποχής). Με τα χρήματα των εισιτήριων (8€ έκαστο), πλήρωσα το ίδιο βράδυ τα ηχητικά και τη διαφήμιση, ενώπιον του ατζέντη. Για το Παντοπωλείο δεν έμεινε ούτε ένα ευρώ, αλλά εκείνος επέμενε για τα 2000€. Του είπα πως μόνο μια λύση υπάρχει. Να θέσω το θέμα στο Δ.Σ. και πιστεύω πως θα εγκριθεί η σχετική πίστωση. Το απέρριψε κατηγορηματικά, γιατί έλεγε πως «θα έμπλεκαν με την εφορία», δηλαδή δέχονταν μόνο ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ. Γι’ αυτό άλλωστε έκοψαν μηδενικό τιμολόγιο. Εκβιασμούς δεν αποδέχομαι, όπως και να μοιράζω μαύρο χρήμα από τα ταμεία του δήμου. Αυτό δεν θα ήταν ΟΥΤΕ ΝΟΜΙΜΟ ΟΥΤΕ ΗΘΙΚΟ. Παρόλα αυτά έβαλα νομίμως στο λογαριασμό του ατζέντη περίπου 300 €. Αν ψεύδομαι τους προκαλώ να μου κάνουν μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση και να διεκδικήσουν με αγωγή τα χρήματα τους.
Αυτό είναι το «μέγα θέμα», το οποίο τυχαία ανακινείται 5 μήνες μετά και για το οποίο μάλιστα «πρέπει να παραιτηθώ». Τότε εγώ, που 3,5 χρόνια λάμβανα σωρηδόν τιμολόγια για «βεγγαλικά» και «πολιτιστικά δρώμενα» που ζημίωσαν τον ενιαίο δήμο χιλιάδες ευρώ, έπρεπε να είχα κάνει το Δημοτικό Συμβούλιο Βιετνάμ, ενώ θα έπρεπε να «είχα παραιτήσει» τους περισσότερους δημάρχους και δημοτικούς συμβούλους της τελευταίας δεκαετίας!
ΕΛΕΟΣ κ. Καραπάνο. ΕΧΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Ο ΔΗΜΟΣ ΚΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ. Η μικροπολιτική έχει ημερομηνία λήξης.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!