Δήμος Μεσολογγίου. Στο ταμείο οδηγός για ζημιά από λακκούβα! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

Δήμος Μεσολογγίου. Στο ταμείο οδηγός για ζημιά από λακκούβα!

στις   4:24 μ.μ.  |  Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014





Δεν είναι λίγοι οι οδηγοί στη χώρα μας που ετησίως αντιμετωπίζουν μικρές ή μεγάλες καταστροφές εξαιτίας των κακοτεχνιών στους δρόμους.
Το νομικό καθεστώς που διέπει τέτοιες περιπτώσεις προβλέπει αποζημίωση όσων υποστούν ζημιές από τους κατά τόπους αρμόδιους ΟΤΑ. Έτσι λοιπόν χαρακτηριστική είναι η περίπτωση οδηγού Ι.Χ. αυτοκινήτου, που υπέστη υλικές ζημιές λόγω ύπαρξης λακκούβας στο οδόστρωμα, οδηγώντας επί της περιμετρικής οδού Νεοχωρίου με κατεύθυνση από Νεοχώρι προς Μάστρο. Αντικρίζοντας το χαλασμένο του όχημα, δεν έμεινε άπραγος. Μετά από αίτησή του για καταβολή αποζημίωσης από το δήμο Μεσολογγίου κι έπειτα από συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής, δικαιώθηκε, αφού το αίτημά του ικανοποιήθηκε με την καταβολή 240 € για ζημία που υπέστησαν τα ελαστικά του...



Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 09/10 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στο info@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793

aixmi-news.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...