Φιλοζωική : «Οι δολοφόνοι ξαναχτύπησαν» « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

Φιλοζωική : «Οι δολοφόνοι ξαναχτύπησαν»

koi-foles-skylia1

Νέες καταγγελίες από την Φιλοζωική Οργάνωση του Αγρινίου, σχετικά με φόλες σε αδέσποτα το Αγρίνιο.

Σύμφωνα με την ανάρτηση της Οργάνωσης σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στην περιοχή της Πεταλούδας αυτή τη φορά υπήρξε τηλεφώνημα για σκυλί που παρουσίασε σκυλί από φόλα. Μόλις έφτασαν εκεί φιλόζωοι, το σκυλί ήταν ήδη νεκρό.

«Στην περιοχή  κυκλοφορούν σκυλιά που ταΐζουμε στο πανεπιστήμιο και στην Κατράκη και δεν τα είχα ξαναδεί εκεί,  πήρα τηλ την αστυνομία να έχουν την προσοχή τους και να με ειδοποιήσουν . Όσοι μένουν εκεί και δουν κάτι να πάρουν τηλέφωνο  την Φιλοζωική (περιοχή Αγρίνιο)»

Την ίδια στιγμή που συνεχίζεται το απαράδεκτο φαινόμενο με τις φόλες,  νέες καταγγελίες γίνονται για επιθέσεις αδέσποτων, αυτή τη φορά από ομάδα δέκα σκυλιών στην περιοχή του Δημοτικού Αθλητικού Κέντρου του Αγρινίου σε βάρος γυναίκας που αθλούνταν. Παράλληλα σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένονται τα αποτελέσματα για τον διαγωνισμό που προκήρυξε ο δήμος Αγρινίου για την ανάθεση σε ιδιώτη του έργου της περισυλλογής, φροντίδας, στείρωσης κλπ, αδέσποτων στο Αγρίνιο, τα αποτελέσματα του οποίου δεν έχουν γίνει γνωστά.

Παράλληλα ο δήμος βρίσκεται και σε αναζήτηση χώρου , όπου θα μπορέσει να δημιουργηθεί κυνοκομείο, μιας και η προσπάθεια της προηγούμενης δημοτικής αρχής για χώρο κοντά στην Αγία Μαρίνα προσέκρουσε τόσο σε γραφειοκρατικά προβλήματα, όσο και σε αντιδράσεις τόσο από περιοίκους, όσο και από φιλόζωους που υποστήριζαν πως το σημείο που επιλέχθηκε ήταν μακρινό.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook