
Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια των τεσσάρων εφήβων, τα ίχνη των οποίων... είχαν χαθεί το απόγευμα στο Άγιο Όρος με συνέπεια να κινητοποιηθεί η Πυροσβεστική. Όπως έγινε γνωστό τα παιδιά ηλικίας 13 έως 15 ετών βρέθηκαν από έναν μοναχό σε ένα κελί και είναι καλά στην υγεία τους.
tromaktiko
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!