
Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια των τεσσάρων εφήβων, τα ίχνη των οποίων... είχαν χαθεί το απόγευμα στο Άγιο Όρος με συνέπεια να κινητοποιηθεί η Πυροσβεστική. Όπως έγινε γνωστό τα παιδιά ηλικίας 13 έως 15 ετών βρέθηκαν από έναν μοναχό σε ένα κελί και είναι καλά στην υγεία τους.
tromaktiko
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...