«Έχει πιάσει φωτιά το Ολυμπιακό Στάδιο του Λονδίνου», ήταν το μήνυμα που έγραφαν πολλοί Λονδρέζοι το πρωί της Τετάρτης στο twitter, συνοδευόμενο και από τις ανάλογες φωτογραφίες.
Όπως ενημέρωσε επίσημα η πυροσβεστική υπηρεσία του Λονδίνου, στο χώρο του Ολυμπιακού Σταδίου είχε πάρει φωτιά ένα βαν και χρειάστηκε η επέμβασή της για να μην επεκταθεί η φωτιά.
Εκπρόσωπος του Ολυμπιακού Πάρκου επεσήμανε πως έγινε άμεση εκκένωση του χώρου, ωστόσο, στη συνέχεια άπαντες γύρισαν στην εργασία τους χωρίς προβλήματα.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!