«Έχει πιάσει φωτιά το Ολυμπιακό Στάδιο του Λονδίνου», ήταν το μήνυμα που έγραφαν πολλοί Λονδρέζοι το πρωί της Τετάρτης στο twitter, συνοδευόμενο και από τις ανάλογες φωτογραφίες.
Όπως ενημέρωσε επίσημα η πυροσβεστική υπηρεσία του Λονδίνου, στο χώρο του Ολυμπιακού Σταδίου είχε πάρει φωτιά ένα βαν και χρειάστηκε η επέμβασή της για να μην επεκταθεί η φωτιά.
Εκπρόσωπος του Ολυμπιακού Πάρκου επεσήμανε πως έγινε άμεση εκκένωση του χώρου, ωστόσο, στη συνέχεια άπαντες γύρισαν στην εργασία τους χωρίς προβλήματα.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...