Με το δήμαρχο συναντήθηκαν οι αστυνομικοί « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Με το δήμαρχο συναντήθηκαν οι αστυνομικοί

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   3:55 μ.μ.  |  Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Με το δήμαρχο συναντήθηκαν οι αστυνομικοί
Με το δήμαρχο Μεσολογγίου Νίκο Καραπάνο, συναντήθηκαν τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Αστυνομικών Υπάλληλων Αιτωλίας, προκειμένου να συζητήσουν τα προβλήματα της Αστυνομικής Διεύθυνσης.

Ο πρόεδρος της Ένωσης Ν. Καραπάνος και ο γραμματέας Χρ. Τέγας, ανέφεραν στον δήμαρχο το σοβαρό κτιριακό πρόβλημα, την ανάγκη ενίσχυσης της Α.Δ. Αιτωλίας με προσωπικό, την ανάγκη μεταστέγασης του Α.Τ. Αιτωλικού στο νέο κτίριο απέναντι από το Κ.Υ. και την ανάγκη ενίσχυσης των αστυνομικών υπηρεσιών με υλικοτεχνική υποδομή. Οι αστυνομικοί ζητούν την μετακίνηση του Τμήματος του Αιτωλικού στο νέο κτίριο, το οποίο έχει παραχωρηθεί από το δήμο, στο Υπουργείο Δημοσίας Τάξης, από την δημοτική αρχή του Ν. Γαλάνη. Ήδη έχει εγκριθεί από το υπουργείο ένα ποσό της τάξης των 40.000 ευρώ για τις εργασίες διαρρύθμισης του κτιρίου και την περίφραξη του προαύλιου χώρου.

Ο κ. Καραπάνος ενημέρωσε τους αστυνομικούς ότι, η μελέτη για το κτίριο των καπναποθηκών που έχει παραχωρηθεί στο υπουργείο για να στεγάσει την Α.Δ., είναι έτοιμη και έχουν βρεθεί χρήματα. Το έργο αυτό έχει προϋπολογισμό 1 εκατ. ευρώ περίπου. Άλλωστε τις επόμενες ημέρες θα επισκεφθεί την περιοχή και ο υπουργός Δημοσίας Τάξης Β. Κικίλιας, ο οποίος θα δει από κοντά την κατάσταση. Ο δήμαρχος υποσχέθηκε ότι θα κάνει τις απαιτούμενες παρεμβάσεις, προκειμένου να ενισχυθεί η Α.Δ. με ότι απαιτείται για την καλύτερη λειτουργία της, με στόχο την ενίσχυση του αισθήματος ασφάλειας του πολίτη, αλλά και την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των ίδιων των αστυνομικών.

ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
aixmi-news.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...