Τροχαία: Με βάρκες θα δουλεύουν το χειμώνα… « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

Τροχαία: Με βάρκες θα δουλεύουν το χειμώνα…

Φωτό από τα πλημμυρισμένα γραφεία της Τροχαίας
Το υπουργείο πρέπει να βρει λύση για το κτίριο

Σε λίμνη μετατράπηκαν τα γραφεία της Τροχαίας Μεσολογγίου με την πρώτη έντονη βροχόπτωση, πριν από λίγες ημέρες, με αποτέλεσμα να υποστεί μεγάλη καταστροφή ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός της υπηρεσίας.

Ως γνωστόν, το κτίριο στο οποίο στεγάζεται η Αστυνομική Διεύθυνση Αιτωλίας είναι σχεδόν ετοιμόρροπο και δεν πληροί καμία από τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για τη στέγαση αστυνομικών υπηρεσιών. Εδώ και πολλά χρόνια γίνονται ενέργειες για την εξεύρεση ενός άλλου κτιρίου, όμως, πάντα προκύπτει κάποιο εμπόδιο. Αυτό συμβαίνει μόνο στην συγκεκριμένη Αστυνομική Διεύθυνση, που σίγουρα την κυνηγάει κάποια κατάρα, αφού εξακολουθεί να παραμένει σε αυτό το στοιχειωμένο κτίριο, το οποίο με τον πρώτο ισχυρό σεισμό θα καταρρεύσει. Οι αρμόδιοι γνωρίζουν την κατάσταση αλλά δεν κάνουν τίποτα για να βρεθεί λύση.

  Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 02/10 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στο info@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook