Χωματερή έγινε το δημοτικό πάρκινγκ Παναιτωλίου.(φωτό) « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Χωματερή έγινε το δημοτικό πάρκινγκ Παναιτωλίου.(φωτό)



Χωματερή έχει γίνει το δημοτικό παρκινγκ που βρίσκεται στο Παναιτώλιο του δήμου Αγρινίου. Σύμφωνα με όσα  ανέφεραν κάτοικοι της περιοχής  στο aitoloakarnanianet  στο παρκινγκ είναι εδώ  και καιρό παρατημένα δύο χαλασμένα αυτοκίνητα ενώ στην είσοδο υπάρχει ένας σωρός από ξεραμένα κλαδιά τα οποία βρίσκονται εκεί από την αρχή του καλοκαιριού. Κάποτε αναφέρει  κάτοικος της περιοχής ότι ο δήμος καθάριζε τα χορτάρια του παρκινγκ αλλά τώρα  το έχουν παρατήσει τελείως και επιπλέον ενώ ο χώρος είναι για πολλά αυτοκίνητα λίγα είναι αυτά που παρκάρουν και συγκεκριμένα στην αριστερή πλευρά του πάρκινγκ γιατί η δεξιά είναι γεμάτη χορτάρια, με αποτέλεσμα να διπλοπαρκάρουν στην  οδό Κωνσταντίνου Μπαλτάκου. Ας κοιτάξει και τα γύρω χωρία  ο δήμαρχος Αγρινίου και όχι μόνο το κέντρο του  Αγρινίoυ.Στην ίδια κατάσταση βρίσκεται και το νεκροταφείο της Αγίας Τριάδας Παναιτωλίου και έχουμε αναφερθεί σε προηγούμενο ρεπορτάζ.








loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook