Με υπομονή πρέπει να «οπλιστεί» αύριο, Πέμπτη (30/10/2014) το επιβατικό κοινό, καθώς οι εργαζόμενοι σε μετρό, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και τραμ θα πραγματοποιήσουν το πρωί δίωρη στάση εργασίας.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση των σωματείων τους, η στάση εργασίας έχει προγραμματιστεί από τις 11:00 το πρωί έως τις 13:00 το μεσημέρι, προκειμένου οι εργαζόμενοι να δώσουν το «παρών» στη γενική συνέλευση, με θέμα την υπογραφή της Εθνικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!