Πνίγηκε και πάλι ο κάμπος του Νεοχωρίου με τη χθεσινοβραδινή νεροποντή. Αρκετές χιλιάδες στρέμματα με ελαιοστάσια έχουν μετατραπεί σε λίμνη και οι αγρότες βρίσκονται σε απελπισία.
Το αποστραγγιστικό αντλιοστάσιο δεν καταφέρνει να απορροφήσει το νερό, αφού από τις 9 αντλίες, δουλεύουν μόνο οι τρεις. Η επίσκεψη της Αντιπεριφερειάρχη Χ. Σταρακά και των συνεργατών της στο σημείο πριν από λίγες ημέρες, δεν ικανοποίησε τους αγρότες, καθώς υποσχέθηκε μόνο ότι θα είναι στο πλευρό τους και ότι η Περιφέρεια θα κάνει ότι μπορεί για να απαλλαγούν από το πρόβλημα. Όμως αυτό δεν είναι αρκετό, διότι μέσα σε αυτόν το χειμώνα δεν πρόκειται να γίνει κάποιο έργο και η κατάσταση θα χειροτερέψει. Στην περιοχή του εκκοκκιστηρίου είναι πλημμυρισμένα πάνω από 3.000 στρέμματα. Ανάλογη έκταση έχει πλημμυρίσει και στην περιοχή του Λούρου. Κατά την άποψη των αγροτών το πρώτο βήμα που πρέπει να γίνει είναι να καθαριστεί ο δίαυλος και τα μικρά αυλάκια προκειμένου να βρίσκει διέξοδο το νερό από το αντλιοστάσιο. Προς το παρόν οι αγρότες προσπαθούν με δικές τους αντλίες να βγάλουν το νερό από τα χωράφια προκειμένου να μην καταστραφεί η παραγωγή, η οποία βρίσκεται λίγο πριν τη συγκομιδή.
aixmi-news.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!