Στη Βουλή μετέβη πριν από λίγο ο Αντώνης Σαμαράς. Ο Πρωθυπουργός, επέστρεψε από το Μιλάνο και πήγε στο γραφείο του στη Βουλή.
Στη συνέχεια μπήκε στην αίθουσα της Ολομέλειας όπου εκείνη την ώρα μιλούσε ο υπουργός Οικονομικών, Γκίκας Χαρδούβελης. Ο κ. Σαμαράς άκουσε την ομιλία του υπουργού και αποχώρησε.
Πηγή φωτογραφιών: ΑΠΕ-ΜΠΕ
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...