Σε τέσσερις συλλήψεις προχώρησε σήμερα η αστυνομία στο Αγρίνιο για παραεμπόριο και οδήγηση χωρίς δίπλωμα.
Αναλυτικότερα, στις συλλήψεις ενός 36χρονου κινέζου και ενός 49χρονου Σενεγαλέζου προχώρησαν σήμερα στις 11:30 το πρωί αστυνομικοί στο Αγρίνιο, για παραεμπόριο.
Επίσης στο Αγρίνιο συνελήφθησαν και δύο 20χρονοι ρομά, οι οποίοι οδηγούσαν Ι.Χ. αυτοκίνητα και έπειτα από τροχονομικό έλεγχο διαπιστώθηκε πως δεν διέθεταν δίπλωμα οδήγησης.
aerasnews.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...