Ο κ.κ. Ιερώνυμος έφτασε στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου στις 10 το πρωί χωρίς όμως να χοροστατήσει στην Θεια Λειτουργία, ενώ στη συνέχεια δέχθηκε τους πιστούς στην αίθουσα του Ιερού Ναού, μαζί με τον Μητροπολίτη, στον οποίο ευχήθηκαν για τα ονομαστήριά του.
Στην Αρχιερατική Θεία Λειτουργία χοροστάτησαν οι Μητροπολίτες Θεσσαλιώτιδας Τιμόθεος, Πατρών Χρυσόστομος, Θηβών και Λεβαδείας Γεώργιος, Ηλείας Γερμανός, Εδέσσης, Πέλλης και Αλμωπίας Ιωήλ, Ωλένης Αθανάσιος και Δαυλείας Γαβριήλ.
Επίσης παρόντες ήταν ο δήμαρχος Ναυπακτίας Τ. Λουκόπουλος και δημοτικοί σύμβουλοι καθώς και οι δήμαρχοι Θέρμου Σ. Κωνσταντάρας, και Δωρίδας Γ. Καπετζώνης, καθώς και εκπρόσωποι των αρχών της Ναυπάκτου.
ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
aixmi-news.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...