Τέτοιο πανηγυρισμό από ποδοσφαιριστή την ώρα του αγώνα, σίγουρα δεν έχετε ξανά δει!
Ο ποδοσφαιριστής των Λος Αντζελες Γκάλαξι, Αλαν Γκόρντον, αφού έστειλε την μπάλα στα δίχτυα της Τορόντο σημειώνοντας το 3-0 στις καθυστερήσεις του αγώνα, αποφάσισε να πανηγυρίσει με έναν ξεχωριστό τρόπο!
Τι έκανε;
Πήρε ένα ποτήρι μπύρα και άρχισε να πίνει!
Θεός...
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...