Ο Γ. Παπαναστασίου – Δεκάδες χιλιάδες ευρώ οι οφειλές του δήμου « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014

Ο Γ. Παπαναστασίου – Δεκάδες χιλιάδες ευρώ οι οφειλές του δήμου

papanastasiou_agrinio (5)
Για τα όσα ειπώθηκαν στο χθεσινό δημοτικό συμβούλιο σχετικά με την έγκριση του ισολογισμού απολογισμού του δήμου Αγρινίου κατά το οικονομικό έτος 2013, μίλησε στον Aeras FM και στη Δήμητρα Λαοπόδη ο δήμαρχος Αγρινίου Γ. Παπαναστασίου. Ο κ. Παπαναστασίου αναφέρθηκε στην «μαγική εικόνα» που παρουσίαζε ο δήμος Αγρινίου τα τελευταία χρόνια, υποστηρίζοντας ότι ο δήμος οφείλει δεκάδες χιλιάδες ευρώ προς τρίτους, ενώ εκκρεμούν στη δικαιοσύνη υποθέσεις που ανέρχονται δε χιλιάδες ευρώ επίσης.

Αναφερόμενος στην έκθεση των ορκωτών λογιστών και στο τι παρέλαβε η νέα δημοτική αρχή τόνισε ότι ο δήμος θα κληθεί να πληρώσει περίπου 400 000 ευρώ προς τρίτους ενώ η πρόβλεψη για την επόμενη χρονιά ξεπερνά τις 700 000 ευρώ την ώρα που ο δήμος Αγρινίου δύναται να πληρώσει μόνο μέχρι 400 000. Ο δήμαρχος έδωσε μια ζοφερή εικόνα για τα οικονομικά του δήμου Αγρινίου και ανέφερε ότι η συζήτηση αναβλήθηκε για να επιστραφεί ο ισολογισμός και να αναμορφωθεί στη βάση παρατηρήσεων των ορκωτών λογιστών.

Σε ό,τι αφορά το νοσοκομείο Αγρινίου, όπως προκύπτει από το χθεσινό δημοτικό συμβούλιο, ψήφισμα με τα αιτήματα των φορέων της πόλης θα παρουσιάσει ο Γ. Παπαναστασίου σε συναντήσεις με τον υπουργό Υγείας, Μάκη Βορίδη έπειτα από επεξεργασία διαπαραταξιακής επιτροπής του συμβουλίου. Η συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο προέκυψε έπειτα από αίτημα του Εμπορικού Συλλόγου Αγρινίου με τον πρόεδρό του, κ. Π. Μπεσίνη, να τονίζει ότι το νοσοκομείο υπολειτουργεί από την πρώτη μέρα λειτουργίας του ζητώντας παράλληλα τη λήψη αποφάσεων για δράσεις από το να περιοριστούν σε απλές διαπιστώσεις, γεγονός που αποτελεί αίτημα της τοπικής κοινωνίας.

Τα αιτήματα των φορέων του Αγρινίου

Προς την Διοίκηση τόσο του Γ.Ν. ΑΙΤ/ΝΙΑΣ όσο και αυτής της 6 ΥΠΕ καθώς και του Υπουργείου Υγείας

1 Η μετακόμιση από το παλιό στο νέο νοσοκομείο αύξησε κατακόρυφα τις ανελαστικές δαπάνες του μιας και η έκταση του πολλαπλασιάστικε. Έτσι το ποσό που αφορά αυτού του είδους τις δαπάνες αυξήθηκε κατά ένα εκατομμύριο π.χ. ΔΕΚΟ, καθαριότητα, πετρέλαιο. Ο προϋπολογισμός όμως για το 2014 ήταν μειωμένος κατά 10%. Είναι αυτονόητο λοιπόν από τα παραπάνω δεδομένα ότι χωρίς γενναία αύξηση του προϋπολογισμού είναι αδύνατη η εύρυθμη λειτουργία του ιδρύματος.

2 Τα τελευταία τέσσερα χρόνια έχουμε φυγή εργαζομένων από τον εργασιακό στίβο λόγω των ραγδαίων εξελίξεων που γίνονται στο ασφαλιστικό. Από το νοσοκομείο Αγρινίου και τα κέντρα υγείας που υπάγονταν σε αυτό έχουν αποχωρήσει 130 άτομα χωρίς καμία αναπλήρωση. Άμεση λοιπόν αναπλήρωση όλων των κενών θέσεων.

3 Οι πρόσφατες παραιτήσεις γιατρών δημιουργούν κενά με αποτέλεσμα να καθίσταται αδύνατη η συνεχόμενη λειτουργία ορισμένων κλινικών όπως αυτή της καρδιολογικής και της παιδιατρικής. Είναι επιτακτική ανάγκη να προκηρυχθούν άμεσα οι θέσεις των γιατρών που έχουν αποχωρήσει για να γίνουν οι κρίσεις αλλά συγχρόνως θα πρέπει να προκηρυχθούν θέσεις επικουρικών γιατρών για τις ειδικότητες εκείνες που αντιμετωπίζουμε άμεσα πρόβλημα.

4 ‘Άμεση έκδοση νέου οργανισμού του νοσοκομείου Αγρινίου μιας και ο τωρινός είναι μακριά από τις σημερινές ανάγκες σε οργανικές θέσεις προσωπικού και τμημάτων.

5 Οι μνημονιακές πολιτικές έχουν οδηγήσει σε αποκλεισμό από την δημόσια υγεία πολλούς συνανθρώπους μας λόγω αδυναμίας κάλυψης των ασφαλιστικών εισφορών τους ή λόγω ανεργίας. Θεωρούμε αδιαπραγμάτευτο αίτημα μας ο οποιοσδήποτε άνθρωπος που έχει ανάγκη περίθαλψης να μπορεί να δέχεται τις υπηρεσίες του νοσοκομείου μας χωρίς το φόβο της εφορίας και των όποιων συνεπειών που προβλέπουν οι διατάξεις τους.

6 Η αξιοποίηση του παλιού νοσοκομείου είναι επιτακτική ανάγκη να προχωρήσει άμεσα όχι μόνο για την εκεί περιοχή που εδώ και ένα χρόνο παρακμάζει αλλά κυρίως γιατί είναι αδιανόητο να αφήνετε μια δημόσια περιουσία να καταστρέφεται λόγω αδιαφορίας. Την ώρα που ο λαός ματώνει οικονομικά για να ανταποκριθεί σε θυσίες που δεν του αναλογούν οι διοικούντες φαίνεται ότι έχουν την πολυτέλεια να σπαταλούν χρήματα σε ενοίκια για να στεγάζουν άλλες υπηρεσίες. Αυτό πρέπει να σταματήσει άμεσα.

7 Η είσοδος στο νέο νοσοκομείο είναι χαρακτηριστικό δείγμα τσαπατσουλιάς και επικινδυνότητας. Ήδη έχουμε θρηνήσει ένα νεκρό ενώ οι υλικές ζημιές και οι τραυματισμοί δεν λείπουν. Άμεση δημιουργία λοιπόν ασφαλούς κόμβου όπου θα μπορούν να εισέρχονται και να εξέρχονται με ασφάλεια οι εργαζόμενοι και οι επισκέπτες του νοσοκομείου

8 Άμεση εξόφληση όλων των δεδουλευμένων στους εργαζόμενους εκείνους που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους απλήρωτοι εδώ και μήνες καταπατώντας κάθε έννοια νομιμότητας αλλά κυρίως αξιοπρέπειας. Η νυχτερινή βάρδια μιας νοσηλεύτριας αμείβεται με το ιλιγγιώδες ποσό των 13 ευρώ τα οποία δεν τα παίρνει κιόλας είτε από έλλειψη χρημάτων είτε από κακό προγραμματισμό των διοικούντων. Αυτό πρέπει να πάψει να γίνεται αν θέλουμε να μιλάμε για δημόσια υγεία και όχι για φυτείες με σκλάβους στην εποχή της αποικιοκρατίας.

9 Ένταξη του νέου νοσοκομείου σε προγράμματα εξοικονόμησης ενέργειας σε συνεργασία με τους φορείς της περιφέρειας και του δήμου προκειμένου να μειωθεί το ποσό που δίνεται σε πετρέλαιο και σε ηλεκτρικό ρεύμα για να μπορέσουν αυτά τα χρήματα να καλύψουν άλλες ανάγκες όπως τις αγορές φαρμάκων, αντιδραστηρίων και υγειονομικών υλικών.

10 Απαιτούμε την συνεχή, πλήρη, εύρυθμη και ασφαλή λειτουργία του νοσοκομείου μας προκειμένου να μπορεί να προσφέρει τις υπηρεσίες εκείνες σε όσους τις χρειάζονται χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα τους.
www.aerasnews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook