Αγρίνιο: Η επικίνδυνη...μόδα στα Γυμνάσια - Πετούν ...ναφθαλίνη μέσα στις σχολικές αίθουσες- Στον Εισαγγελέα οι ατυχείς... φάρσες « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014

Αγρίνιο: Η επικίνδυνη...μόδα στα Γυμνάσια - Πετούν ...ναφθαλίνη μέσα στις σχολικές αίθουσες- Στον Εισαγγελέα οι ατυχείς... φάρσες

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   8:00 μ.μ.  |  Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014


Σήμερα είχαμε ξανά ρίψη του επικίνδυνου υλικού στο συγκρότημα του 2ου και 6ου Γυμνασίου, όπως και στα Παπαστράτεια.

Όπως γράφει το agrinioreport.com δυστυχώς, κάποια παιδάκια δεν εννοούν να καταλάβουν ότι ακόμη και στο χαβαλέ υπάρχουν όρια, ότι το αστείο παύει να είναι αστείο όταν γίνεται τόσο μονότονο. Πόσο μάλλον όταν κανείς δεν γελά, όταν υπάρχει η διάσταση του κινδύνου για την υγεία μαθητών και εκπαιδευτικών.

Οι προσπάθειες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης που έγιναν …τόσες και τόσες φορές, έπεσαν στο κενό. Δεν έχει νόημα πια να προσπαθούν οι διευθυντές να μιλήσουν στα παιδιά και να τους εξηγήσουν, διότι, απλά, δεν θέλουν να καταλάβουν. Το λόγο, επομένως, έχει η αστυνομία και ο εισαγγελέας.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...