Γιατρός σκότωσε τη γυναίκα του και αυτοκτόνησε « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

Γιατρός σκότωσε τη γυναίκα του και αυτοκτόνησε

Γιατρός σκότωσε τη γυναίκα του και αυτοκτόνησε λίγο μετά το γάμο


Ο λόγος για το γιατρό, Σκοτ Σάμσον ο οποίος πυροβόλησε και αφαίρεσε τη ζωή... από τη σύζυγό του Κέλλυ Έκερ και έπειτα έδωσε τέλος και στη δική του. Και όλα αυτά λίγες ώρες αφότου τέλειωσε η δεξίωση του ίδιου τους του γάμου.


Όπως αποκαλύπτει ο υπαρχηγός της αστυνομίας, στην επαρχία Βίγκο της Ιντιάνα τα πάντα ξεκίνησαν μόλις αποχώρησε και ο τελευταίος καλεσμένος από τη δεξίωση που γινόταν στην έπαυλη του ζευγαριού.



Tromaktiko

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook