Νεκρά αντίκρισε τα έξι σκυλιά του ένας κτηνοτρόφος στον Γάβρο Καλαμπάκας. Τα σκυλιά, σύμφωνα με τον κτηνίατρο, είχαν δηλητηριαστεί από αγνώστους ενώ ο κτηνοτρόφος είχε χάσει πριν δυο χρόνια οχτώ ακόμη σκυλιά με τον ίδιο τρόπο.
Trikalanews.gr
Trikalanews.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...