Στο τοπικό συμβούλιο Αγίου Γεωργίου έφτασε προς συζήτηση το θέμα των Ρομά, που κατοικούν στο χωριό και προκαλούν καθημερινούς πονοκεφάλους στους κατοίκους.
Το θέμα με τους τσιγγάνους δεν είναι καινούργιο, όμως, η κατάσταση ολοένα και χειροτερεύει. Ο προηγούμενος πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Κώστας Δρόσος, είχε ασχοληθεί πολλάκις αποστέλλοντας έγγραφα προς κάθε αρμόδια αρχή, για να παρθούν μέτρα, καθώς παλιότερα είχαν αναφερθεί και παραβατικές συμπεριφορές από κάποιους Ρομά. Ωστόσο το θέμα έχει πολλές παραμέτρους, γιατί έχει να κάνει κυρίως με τη δημόσια υγεία, αφού τα λύματα και τα σκουπίδια τους καταλήγουν στο περιβάλλον, δεδομένου ότι στα παραπήγματα ή στα σπίτια που μένουν δεν υπάρχουν υποδομές. Ένα άλλο θέμα έχει να κάνει με τις καταπατήσεις των σπιτιών που κατασκευάστηκαν με τα δάνεια που χορηγήθηκαν με εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου. Οι Ρομά που έλαβαν αυτά τα δάνεια, όχι μόνο δεν βρίσκονται στην περιοχή, αλλά δεν γνωρίζουν καν που βρίσκεται ο Άγιος Γεώργιος, αφού ποτέ δεν έζησαν εκεί, ούτε καν την επισκέφθηκαν...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 02/10 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στο info@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...