Δύο αδέλφια κατηγορούνται για διαρρήξεις και κλοπές « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

Δύο αδέλφια κατηγορούνται για διαρρήξεις και κλοπές

Θεσσαλονίκη: Δύο αδέλφια κατηγορούνται για διαρρήξεις και κλοπές
Δύο νεαρά αδέλφια κατηγορούνται για σωρεία διαρρήξεων και κλοπών από σταθμευμένα αυτοκίνητα. Πρόκειται για έναν 20χρονο κι έναν 17χρονο, οι οποίοι συνελήφθησαν και σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία.
Οι φερόμενοι ως δράστες έδειχναν ιδιαίτερη προτίμηση στο πάρκινγκ του νοσοκομείου «Παπαγεωργίου» της Θεσσαλονίκης, όπου από τον περασμένο Μάρτιο κατηγορούνται ότι έδρασαν σε συνολικά επτά περιπτώσεις.
Άλλες τρεις φορές «χτύπησαν» σε περιοχές της δυτικής Θεσσαλονίκης και μία ακόμη σε χώρο στάθμευσης πολυκαταστήματος στο Ωραιόκαστρο. Φέρονται, δε, να διέπραξαν και μία αρπαγή τσάντας.


.newsbomb.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook