Η "απάντηση" του Αρναούτογλου στο Σεφερλή για το πρωινό! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014

Η "απάντηση" του Αρναούτογλου στο Σεφερλή για το πρωινό!

Κατηγορία LIFESTYLE στις   10:33 μ.μ.  |  Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014

Ποιος να ξεχάσει το απίστευτο στιγμιότυπο του Μάρκου Σεφερλή...
όταν βγήκε στους δρόμους με την φωτογραφία του Γρηγόρη αλλά και τους διαλόγους μαζί του. Ο παρουσιαστής μίλησε στο "7 μέρες TV". Τι λέει για αυτό και πώς σχολιάζει την εκπομπή του Μάρκου Σεφερλή;

Τον Μάρκο Σεφερλή τον είδες στο Mega;
Ναι, παρακολούθησα τον Μάρκο κι έχει μια εναλλακτική πρόταση που μου άρεσε. Από την άλλη, ο Γιώργος και η Φαίη είναι παγιωμένη συνήθεια και εξαιρετικοί σε αυτό που κάνουν. Προσωπικά πιστεύω ότι η μάχη της τηλεθέασης δεν έχει κριθεί ακόμη, γιατί το καινούργιο είναι φυσικό να το δει πολύς κόσμος. Μένει να δούμε εάν τελικά θα το επιλέξει κιόλας.

Σε ενόχλησε η πλάκα που έκανε με την κορνίζα και τη φωτογραφία σου;
Όχι, καθόλου. Μου αρέσει που ο Μάρκος κάνει πλάκα, μου αρέσει που δεν έχουμε μπει στη στενή λογική ότι επειδή είμαστε σε διαφορετικά κανάλια δεν μπορούμε να μιλάμε ο ένας για τον άλλο. Είναι ευρηματικό και δείχνει ότι δεν υπάρχει ανταγωνισμός ή μισαλλοδοξία.

Σου λείπει το πρωινό;
Προς το παρόν δίνω όλη μου την ενέργεια στα Καρντάσιανς και στο βραδινό. Του χρόνου μπορεί να απαντήσω κάτι άλλο.

www.gkourou.com
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...