Έξι Αλβανοί υπήκοοι και τρεις Έλληνες συνελήφθησαν σήμερα, ύστερα από ελέγχους που πραγματοποίησε η αστυνομία σε Αμφιλοχία και Βόνιτσα.
Οι αλλοδαποί διαπιστώθηκε ότι δεν έφεραν τα νόμιμα έγγραφα. Από του Έλληνες, ο ένας κατείχε μικροποσότητα χασίς, ενώ ο δεύτερος έφερε μαχαίρι και ρόπαλο. Τέλος, ο τρίτος, Ρομά στην καταγωγή, διαπιστώθηκε ότι τα αντικείμενα που είχε μαζί του, κυρίως σίδερα, ήταν κλεμμένα.
http://agrinioreport.com/
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...