Δέντρο καταπλάκωσε αυτοκίνητο « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

Δέντρο καταπλάκωσε αυτοκίνητο

Δέντρο καταπλάκωσε αυτοκίνητο στο Λευκοχώρι! Ηλεία

Παραλίγο τραγωδία το βράδυ της Κυριακής στην Νέα Εθνική Οδό Πατρών – Πύργου, στο ύψος σχεδόν του Λευκοχωρίου, όταν ένα δέντρο έσπασε και έπεσε πάνω σε διερχόμενο Ι.Χ. αυτοκίνητο.

Η οροφή του αυτοκινήτου «διαλύθηκε» και χρειάστηκε η επέμβαση ισχυρής δύναμης της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Αμαλιάδας για να απεγκλωβίσει τον τραυματισμένο συνοδηγό, ο οποίος μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο του Πύργου.



Πηγή: patrisnews.gr

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook