Κάνουν «πάρτι» οι διαρρήκτες την νύχτα « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Κάνουν «πάρτι» οι διαρρήκτες την νύχτα

Κατηγορία ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ στις   3:15 μ.μ.  |  Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Δυτική Αχαϊα: Κάνουν «πάρτι» οι διαρρήκτες-Τη νύχτα άρπαξαν αυτοκίνητο από τα Μποντέικα Πολλά τα κρούσματα

Αυτοκίνητο μάρκας Mazda εκλάπη τη νύχτα από την περιοχή των Μποντεϊκων.

Το αυτοκίνητο χρώματος μπορντό, αναζητείται από την Αστυνομία, όπως επίσης και οι δράστες. Να σημειωθεί οτι το περιστατικό αποτελεί ένα ακόμη κρούσμα που προστίθεται στη λίστα της μικροεγκληματικότητας που μαστίζει την Δυτική Αχαίκα
Πηγή: http://dytikanea.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...