Μόνο ασυνείδητοι μπορούν να χαρακτηριστούν αυτοί που πετούν τα σκουπίδια τους όπου βρουν, χωρίς να σκέφτονται το κακό που κάνουν στο περιβάλλον.
Μικρές χωματερές βρίσκει κανείς στο δάσος του Αρακύνθου, τις οποίες δημιουργούν κάτοικοι και περαστικοί, που δεν σέβονται το περιβάλλον. Τέτοια σημεία, που θλίβουν τους ευαισθητοποιημένους πολίτες, συνάντησε μια ομάδα από ποδηλάτες, που έκαναν τη βόλτα τους στον Αράκυνθο και βέβαια έσπευσαν να τα φωτογραφίσουν για να δείξουν στους υπευθύνους ότι πρέπει να λάβουν μέτρα, αλλά κυρίως σε αυτούς που πέταξαν τα σκουπίδια ότι προκαλούν μεγάλο κακό στη φύση.
Η ζημιά που προκαλείται στο περιβάλλον, από τα πλαστικά και το γυαλί που κυρίως βρίσκονται πεταμένα σε διάφορα σημεία, είναι...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 09/10 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στο info@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!