Με έναν διαφορετικό τρόπο ολοκληρώνεται το πανηγύρι κάθε χρόνο στο Σαλμενίκο. Η διασκέδαση φτάνει στα κόκκινα και αφού πλέον δεν έχει μείνει γαρύφαλλο , τότε επιστρατεύονται τα αλεύρια απο γειτονικό παντοπωλείο .
Έτσι και φέτος η επιτυχία που χαράχτηκε στο Σαλμενίκο με την παρουσία πολλών καλλιτεχνών , όπως και ο Γιώργος Βελισσάρης ήταν παρόν και συμμετείχαν ενεργά στην παράδοση .
Να τονίσουμε πως ένας απο τους αγαπημένους φίλους του μεγάλου δημοτικού τραγουδιστή ο Δημήτρης Αγγελόπουλος “Κούκης” ήταν ένας απο τους ανθρώπου που είχαν ενεργό δράση στην όλη κατάσταση .
Οι εικόνες είναι μοναδικές και σίγουρα δεν θα πιστεύεται στα μάτια σας
flashstar.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...

