Αύριο η ημερίδα για την έρευνα και την εκμετάλλευση υδρογονανθράκων στη Δυτική Ελλάδα « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014

Αύριο η ημερίδα για την έρευνα και την εκμετάλλευση υδρογονανθράκων στη Δυτική Ελλάδα

Κατηγορία ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ στις   5:05 μ.μ.  |  Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014

epi-petrelaio-platforma
Ενημερωτική ημερίδα για την έρευνα και την εκμετάλλευση των υδρογονανθράκων στην ευρύτερη περιοχή, διοργανώνει αύριο η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, κατά την οποία θα παραστεί ο Υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Ιωάννης Μανιάτης.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί αύριο Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014 και ώρα 10.30 π.μ., στην ισόγεια αίθουσα του Τεχνικού Επιμελητηρίου – Τμήμα Δυτικής Ελλάδας (Τριών Ναυάρχων 40, Πάτρα).

Μεταξύ άλλων, έχουν προσκληθεί να συμμετάσχουν η Αποκεντρωμένη Διοίκηση, βουλευτές, Δήμαρχοι και Περιφερειακοί Σύμβουλοι και των τριών Περιφερειακών Ενοτήτων, εκπρόσωποι των παραρτημάτων του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, των Οικονομικών Επιμελητηρίων, των Επαγγελματοβιοτεχνικών Επιμελητηρίων, η ΟΙΚΙΠΑ, το Πανεπιστήμιο Πατρών και το ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...