Τον βρήκαν κρεμασμένο σε αποθήκη « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

Τον βρήκαν κρεμασμένο σε αποθήκη

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   8:00 μ.μ.  |  Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

Ορεστιάδα: Τον βρήκαν κρεμασμένο σε αποθήκη
Ειδικότερα, ο αυτόχειρας βρέθηκε από τον ιδιοκτήτη μιας εγκαταλελειμμένης αποθήκης στην περιοχή των παλιών σφαγείων Ορεστιάδας, απαγχονισμένος.
Σύμφωνα με το thrakinea, ο 53χρονος αντιμετώπιζε οικονομικά προβλήματα, καθώς ήταν άνεργος.
Η αυτοκτονία έχει σοκάρει τους κατοίκους της πόλης και κυρίως εκείνους που γνώριζαν το δράμα του 53χρονου. Κανείς δεν φανταζόταν πως θα έδινε τέλος στη ζωή του. Συγκλονισμένοι και οι συγγενείς του, που πληροφορήθηκαν την τραγική είδηση τηλεφωνικά.
Η αστυνομία που κλήθηκε και έφτασε στην αποθήκη, απέκλεισε από την πρώτη στιγμή το ενδεχόμενο της εγκληματικής ενέργειας.

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...