
Ολο και πιο όμορφη γίνεται η Αμερικανίδα τραγουδίστρια Beyonce, στην οποία... ο χρόνος φέρεται με πολλή πολλή αγάπη. Η 33χρονη εθεάθη αυτές τις μέρες να πηγαίνει για δείπνο στο γνωστό εστιατόριο “Harry's Bar” στο Λονδίνο φορώντας μια λουλουδάτη ολόσωμη φόρμα που κατέληγε σε σούπερ κοντό σορτσάκι. Η Beyonce αψήφησε το κρύο της βρετανικής πρωτεύουσας προκειμένου να επιδείξει για άλλη μια φορά τα καλλίγραμμα πόδια της.
Σύμφωνα με τα τελευταία δημοσιεύματα το ζευγάρι Beyonce-Jay Z αγόρασε ένα υπέροχο σπίτι στο Λονδίνο, αξίας 7 περίπου εκατομμυρίων ευρώ. Είναι γνωστή εξάλλου η αγάπη του δημοφιλούς ζευγαριού για την πόλη. Στην παρέα της Beyonce στο “Harry's Bar” ήταν και η Βρετανίδα τραγουδίστρια Adele.
tromaktiko
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...
