Στην άσφαλτο άφησε την τελευταία του πνοή, ένας 78χρονος « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

Στην άσφαλτο άφησε την τελευταία του πνοή, ένας 78χρονος

Στην άσφαλτο άφησε την τελευταία του πνοή, ένας 78χρονος
Τραγικό θάνατο στην άσφαλτο βρήκε ένας 78χρονος Αλβανός, στις 12.30 μετά τα μεσάνυχτα στο ύψος της Γαυρολίμνης.

Ο άτυχος ηλικιωμένος ταξίδευε προς Αθήνα με το λεωφορείο που είχε Αλβανικές πινακίδες κυκλοφορίας, το οποίο σταμάτησε σε ένα εστιατόριο της Εθνικής Οδού. Ο άνδρας κάποια στιγμή επιχείρησε να περάσει απέναντι, διασχίζοντας κάθετα το οδόστρωμα με αποτέλεσμα να παρασυρθεί από μια νταλίκα που εκείνη την ώρα διερχόταν από το σημείο, με κατεύθυνση προς Αντίρριο. Ο τραυματίας μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας» της Πάτρας, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του. Στο σημείο έσπευσαν άνδρες της Τροχαίας Ναυπάκτου, που διερευνούν και τα αίτια του τροχαίου δυστυχήματος.

ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑhttp://www.aixmi-news.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook