Συνελήφθη σήμερα στο Αγρίνιο από άνδρες του τμήματος της τροχαίας 62χρονος άνδρας που οδηγούσε υπό την επήρεια μέθης.
Οι αστυνομικοί αφού αρχικά σταμάτησαν το Ι.Χ. που οδηγούσε ο 62χρονος τον υπέβαλαν σε αλκοτέστ, όπου και διαπιστώθηκε πως οδηγούσε υπό την επήρεια μέθης και προχώρησαν στη σύλληψη του.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...