Θλίψη για τον θάνατο της 48χρονης Δέσποινας « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Θλίψη για τον θάνατο της 48χρονης Δέσποινας

Κρήτη: Θλίψη για τον θάνατο της 48χρονης Δέσποινας
Στη θλίψη έχει βυθιστεί η κοινωνία της Ιεράπετρας λόγω του αδόκητου χαμού της 48χρονης προέδρου της δημοτικής κοινότητας Ιεράπετρας, Δέσποινας Αγγελάκη-Καναβάκη.

Η άτυχη γυναίκα, μητέρα τριών παιδιών, έχασε τις αισθήσεις της ενώ κολυμπούσε σε παραλία στο Κουτσουνάρι.

Λουόμενοι που αντιλήφθηκαν την 48χρονη ιδιοκτήτρια καταστήματος ενδυμάτων να επιπλέει μπρούμυτα στο νερό έσπευσαν να την ανασύρουν στην ακτή και να της προσφέρουν τις πρώτες βοήθειες, όμως δεν τα κατάφεραν.

Αμέσως η άτυχη γυναίκα διεκομίσθη στο νοσοκομείο Ιεράπετρας όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός της.

Η κηδεία της θα γίνει σήμερα στην Ιεράπετρα, με τους στενούς της φίλους να προσπαθούν να συμπαρασταθούν στα παιδιά της, που έχουν βυθιστεί στο πένθος.madata.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook