Ήπιε ποντικοφάρμακο και περίμενε τον θάνατο - Απόπειρα αυτοκτονίας έκανε τα ξημερώματα 46χρονος « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

Ήπιε ποντικοφάρμακο και περίμενε τον θάνατο - Απόπειρα αυτοκτονίας έκανε τα ξημερώματα 46χρονος

Κατηγορία ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ στις   2:05 μ.μ.  |  Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

Πάτρα: Ήπιε ποντικοφάρμακο και περίμενε τον θάνατο - Απόπειρα αυτοκτονίας έκανε τα ξημερώματα  46χρονος Τον αντιλήφθηκαν οι οικείοι του

Τέλος στη ζωή του προσπάθησε να βάλει ένας 46χρονος άνδρας σύμφωνα με την αστυνομία, σήμερα τα ξημερώματα. Για αδιευκρίνιστους μέχρι στιγμής λόγους ο 46χρονος ήπιε ποντικοφάρμακο γύρω στις 3.30 τα ξημερώματα.



Λίγο αργότερα τον αντιλήφθηκαν οι δικοί του και τον μετέφεραν στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Πάτρας, όπου και νοσηλεύεται.








http://thebest.gr/


Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...