Τέλος στη ζωή του προσπάθησε να βάλει ένας 46χρονος άνδρας σύμφωνα με την αστυνομία, σήμερα τα ξημερώματα. Για αδιευκρίνιστους μέχρι στιγμής λόγους ο 46χρονος ήπιε ποντικοφάρμακο γύρω στις 3.30 τα ξημερώματα.
Λίγο αργότερα τον αντιλήφθηκαν οι δικοί του και τον μετέφεραν στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Πάτρας, όπου και νοσηλεύεται.
http://thebest.gr/
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...