Μια 46χρονη γυναίκα «έσβησε» σήμερα στην Κω που κρατούνταν στο Αστυνομικό Τμήμα του νησιού, μετά από την σύλληψή της με την κατηγορία κατοχής και μεταφοράς ναρκωτικών.
Τα αίτια του θανάτου της 46χρονης παραμένουν μέχρι στιγμής.
Η άτυχη γυναίκα, επρόκειτο να οδηγηθεί σήμερα στην κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Κω, αλλά ένιωσε αδιαθεσία, ενημέρωσε τους Αστυνομικούς του Α.Τ. και στη συνέχεια μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο, όπου απεβίωσε μετά από λίγο.
Να θυμίσουμε ότι η 46χρονη είχε συλληφθεί, μετά την άφιξή της στο νησί της Καλύμνου με το πλοίο της γραμμής και από έρευνα που έγινε στις αποσκευές της, διαπιστώθηκε ότι μετέφερε δυο συσκευασίες που περιείχαν ακατέργαστη κάνναβη συνολικού βάρους δυο 2 κιλών και 942 γραμμαρίων.
Πηγή: kostoday.com
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...