Ο αγρότης κατέθεσε αίτημα για τη νόμιμη παραχώρηση των 45 στρεμμάτων, αλλά χάθηκε στη γραφειοκρατία
Σαράντα πέντε στρέμματα είχε ενοικιάσει από το δημόσιο, αγρότης από το Γαλατά, αλλά καλλιεργούσε άλλα 260, χωρίς φυσικά να το γνωρίζει η Κτηματική Υπηρεσία.
Όταν έληξε η μίσθωση, ο εν λόγω αγρότης κατέθεσε και πάλι αίτηση για επαναμίσθωση, όμως, ακόμα δεν υπεγράφη σύμβαση, καθώς υπάρχουν καθυστερήσεις εξαιτίας της συγχώνευσης της ΚΕΔ με την ΕΤΑΔ. Η Κτηματική Υπηρεσία Αιτωλοακαρνανίας κάνοντας αυτοψία διαπίστωσε ότι όλες αυτές οι φαινομενικά νόμιμες διαδικασίες δεν ήταν ακριβώς έτσι, αφού βρήκε και τα υπόλοιπα 260 στρέμματα που καλλιεργούσε ο ίδιος χωρίς να έχει υπογραφεί ποτέ σύμβαση μίσθωσης με το δημόσιο. Η υπηρεσία έλαβε όλα τα απαιτούμενα κατασταλτικά μέτρα, δηλαδή Πρωτόκολλο Διοικητικής Αποβολής, Ποινική Δίωξη, καθώς και το προβλεπόμενο πρόστιμο, το οποίο θα εξασφαλιστεί για το δημόσιο από την πώληση του προϊόντος που καλλιεργεί ο αγρότης...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 23/10 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στο info@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...