Ενώπιον της Δικαιοσύνης αναμένεται να οδηγηθούν σήμερα μία 19χρονη μητέρα και ο 29χρονος σύντροφός της, για την κακοποίηση μέχρι θανάτου του τρίχρονου γιου της.
Πρόκειται για μία υπόθεση που είχε "παγώσει" το πανελλήνιο και είχε εκτυλιχθεί στην Κρήτη τον Μάρτιο του 2014, με το ζευγάρι να κατηγορείται ότι ζεμάτισε με καυτό νερό το άτυχο παιδί, δήθεν για να τον βοηθήσουν να κάνει την φυσική του ανάγκη, με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του.
Το Δικαστικό Συμβούλιο Ηρακλείου συνεδρίασε χθες και αποφάσισε την παραπομπή στο εδώλιο του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου τόσο της 19χρονης μητέρας όσο και του συντρόφου της. Και οι δύο παραμένουν έγκλειστοι στις φυλακές. Μάλιστα κατά τη σύλληψή της για το θάνατο του μικρού αγοριού, η 19χρονη αποκάλυψε ότι είναι και πάλι έγκυος.
Το τραγικό περιστατικό αποκαλύφθηκε τον περασμένο Μάρτιο σε χωριό της Μεσαράς όπου διέμενε το ζευγάρι. Σύμφωνα με μαρτυρίες, τους ενδιέφερε η μεταξύ τους σχέση και πολλές φορές αντιμετώπιζαν το αγοράκι ως «βάρος».
Η ιατροδικαστική έκθεση αποκαλύπτει ότι το παιδί κακοποιήθηκε βάναυσα και δεν ήταν η πρώτη φορά. Όπως αναφέρθηκε, στο 70% του σώματος του έφερε εγκαύματα τρίτου βαθμού.
Κατά τη νεκροψία, εντοπίστηκαν και παλαιότερες κακώσεις, εγκαύματα, νυχιές και χτυπήματα από βέργα, ενώ το παιδί έφερε και μώλωπες στο κεφάλι. Εκτιμάται ότι το αγοράκι είχε πεθάνει τουλάχιστον τέσσερις ώρες πριν διακομιστεί νεκρό στο Κέντρο Υγείας Μοιρών.
Πηγή: Cretalive
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!