Από πνευμονικό οίδημα έσβησε ο 30χρονος « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Από πνευμονικό οίδημα έσβησε ο 30χρονος

Λιβαδειά: Από πνευμονικό οίδημα έσβησε ο 30χρονος
Σε πνευμονικό οίδημα μετά από χρήση ναρκωτικών ουσιών οφείλεται σύμφωνα με την ιατροδικαστική εξέταση ο θάνατος του 30χρονου που βρέθηκε νεκρός σε πεζοδρόμιο της Λιβαδειάς.

Οι φίλοι του 30χρονου τον "πέταξαν"  στο πεζοδρόμιο αφού πριν λίγη ώρα είχαν κάνει όλοι κοινή χρήση ηρωίνης σε διαμέρισμα της Λιβαδειάς. Η παρέα πανικοβλήθηκε όταν είδε τον 30χρονο να χάνει τις αισθήσεις του και τον έβγαλαν στον δρόμο όπου και τον παράτησαν αβοήθητο. Οι αστυνομικοί πάντως που βρήκαν σε τυχαία περιπολία νεκρό τον 30χρονο στο δρόμο κατάφεραν αρκετά σύντομα να βρουν τους υπολοίπους της παρέας και την ταυτότητα του άτυχου άνδρα.

Λίγες ώρες μετά το συμβάν η αφάλεια Λιβαδειάς ανακάλυψε το σπίτι όπου έγινε η κοινή χρήση ηρωίνης και αμέσως προσήγαγε 4 άτομα στο πλαίσιο της προανάκρισης τα οποία και κρατούνται με τις κατηγορίες του νόμου περί ναρκωτικών και όπλων, της παράλειψης λύτρωσης από κίνδυνο ζωής και της περιύβρισης νεκρού.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook