Οι άσχημες καιρικές συνθήκες δεν επέτρεψαν να πραγματοποιηθεί η μαθητική παρέλαση και η κατάθεση στεφάνων στη Ναύπακτο. Στο Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Δημητρίου στη Ναύπακτο μετά την Δοξολογία εψάλλει επιμνημόσυνη δέηση για τους πεσόντες του ’40 αλλά επίσης πραγματοποιήθηκαν και οι ομιλίες.
nafpaktianews
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!



































