Οι άσχημες καιρικές συνθήκες δεν επέτρεψαν να πραγματοποιηθεί η μαθητική παρέλαση και η κατάθεση στεφάνων στη Ναύπακτο. Στο Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Δημητρίου στη Ναύπακτο μετά την Δοξολογία εψάλλει επιμνημόσυνη δέηση για τους πεσόντες του ’40 αλλά επίσης πραγματοποιήθηκαν και οι ομιλίες.
nafpaktianews
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...



































