Το περιστατικό κατεγράφη σήμερα το μεσημέρι όταν εργαζόμενοι και ιδιοκτήτης εστιατορίου που βρίσκεται στην εθνική οδό Πατρών – Κορίνθου στο ύψους του νοσοκομείου Αιγίου, σήμερα το μεσημέρι βρήκαν την τσάντα που ξέχασε μια Κινέζα τουρίστρια και η οποία περιείχε όχι μόνο το μεγάλο χρηματικό ποσό, αλλά προσωπικά και ταξιδιωτικά της έγγραφα καθώς κα χαρτονομίσματα γιεν.
Η τουρίστρια σταμάτησε, γύρω της μία μετά το μεσημέρι σήμερα, μαζί με ομάδα συμπατριωτών της στο Αίγιο, καθοδόν για τη Ζάκυνθο. Εκεί άφησε την τσάντα της, την οποία βρήκε υπάλληλος του καταστήματος και την παρέδωσε στον ιδιοκτήτη Αθανάσιο Μαντά. Ο ιδιοκτήτης ειδοποίησε τηλεφωνικά τον οδηγό του λεωφορείου, ο οποίος καθησύχασε την Κινέζα.
Αυτή την ώρα η τσάντα ταξιδεύει με άλλο λεωφορείο για τη Ζάκυνθο και αργότερα θα βρίσκεται στα χέρια της ιδιοκτήτριας
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
