
Συνελήφθη την 23-10-2014 το μεσημέρι, σε Επαρχιακή Οδό της Ξάνθης, από αστυνομικούς...
του Αστυνομικού Σταθμού Σελέρου, 20χρονος ημεδαπός, διότι, λίγη ώρα νωρίτερα, μαζί με έναν άγνωστο μέχρι στιγμής δράστη, που αναζητείται, αποπειράθηκαν να διαρρήξουν οικία της περιοχής, πλην όμως έγιναν αντιληπτοί από τον ιδιοκτήτη και τράπηκαν σε φυγή.
Πηγή
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!