Δύο γυναίκες έκλεψαν από βενζινάδικο 200 ευρώ « aitoloakarnanianet

Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Δύο γυναίκες έκλεψαν από βενζινάδικο 200 ευρώ

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ
Κλοπή σε πρατήριο υγρών καυσίμων στην οδό Πανεπιστημίου συνέβη σήμερα το απόγευμα. Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες δύο γυναίκες που επέβαιναν σε Ι.Χ. σταμάτησαν στο βενζινάδικο, βγήκαν από το όχημα και μπήκαν στο εσωτερικό του καταστήματος.

Εκεί με την μέθοδο της απασχόλησης κατάφεραν και «άρπαξαν» το ποσό των 200 ευρώ και τράπηκαν σε φυγή. Η υπάλληλος μόλις το αντιλήφθηκε ειδοποίησε την ΕΛ.ΑΣ. η οποία αναζητά τις δύο γυναίκες.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook