Ράγισαν και οι πέτρες στην κηδεία του 19χρονου οπλίτη: Τραγικές φιγούρες οι γονείς και τα τρία αδέλφια του... [video] « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Ράγισαν και οι πέτρες στην κηδεία του 19χρονου οπλίτη: Τραγικές φιγούρες οι γονείς και τα τρία αδέλφια του... [video]

στις   8:51 μ.μ.  |  Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014



Θρήνος δίχως τέλος στην Πάτρα…


«Πλημμύρισε» από συγγενείς και φίλους ο Ιερός Ναός του Αγίου Αθανασίου στο Πετρωτό, όπου αυτή την ώρα τελείται η με στρατιωτικές τιμές η εξόδιος ακολουθία του 19χρονου Φώτη Ανδρικόπουλου, το νήμα της ζωή του οποίου έμελλε να κοπεί χθες, από έκρηξη όλμου κατά την διάρκεια στρατιωτικής άσκησης, σε πεδίο βολής στον Βόλο.

Στην κηδεία του άτυχου 19χρονου παρίσταται ο Πρώτος Υπαρχηγός του Γενικού Επιτελείου Στρατού, ενώ παρόντα είναι και στελέχη της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αχαΐας, όπου υπηρετεί ο πατέρας του άτυχου οπλίτη, Κώστας Ανδρικόπουλος.

Ο πόνος βουβός, πρόσωπα σκυθρωπά, μάτια δακρυσμένα και ένα αναπάντητο γιατί …Γιατί ένα παλικάρι 19 ετών να χάσει με τον πιο τραγικό τρόπο την ζωή του.

Τραγικές φιγούρες οι γονείς και τα τρία αδέλφια του, που σήμερα θα λένε το τελευταίο αντίο στον πολυαγαπημένο τους Φώτη…





Πηγή
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...