Μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook, η ίδια εξέφρασε τον πόνο της με ένα τραγούδι. Την μουσική έχει γράψει ο ίδιος ο Αντώνης Βαρδής και τους στίχους ο Αντώνης Ανδρικάκης.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!